5 Şubat 2018 Pazartesi

KREMALI VE MANTARLI MAKARNA












     MALZEMELER:
  Yarım paket makarna
  6-7 adet kültür mantarı
  Yarım limon suyu 
  1 çay bardağı krema
  1 çay bardağı ceviz
  1 çay kaşığı köri
  1 yemek kaşığı tereyağ
  Makarnayı haşlamak için su ve tuz
     YAPILIŞI:
  Makarnayı tuz attığınız kaynar suda hafif diri kalacak şekilde haşlayın. Makarna pişerken yağsız bir tavada cevizi kovurup soğuması için bir kenarda bekleyin.  Yıkayıp limonlu su içinde beklettiğiniz mantarları süzün ve ince ince doğrayıp tereyağ koyduğunuz tavada sularını salıp tekrar çekene kadar bekletin. Ocaktan aldıktan sonra köri  ve kremayı ilave edip karıştırın. Dövülmüş cevizi de karıştırıp süzdüğünüz makarnayla karıştırın.
   Ben mantarı pişirdikten sonra blenderdan geçirip krema ile öyle karıştırıyorum. Böylece mantarın tüm lezzeti kremaya tamamen karışıyor. İsterseniz sizde benim gibi yapın ya da ben mantarları görmek istiyorum derseniz direkt krema ile birleştirin. 10 dakika dinlendirdiğiniz makarnanızı üstüne ceviz serperek ve dilediğiniz gibi süsleyerek servis edin.
  Afiyetle......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder