15 Ekim 2015 Perşembe

TON BALIKLI ERİŞTE


Ton Balıklı Erişte 


     MALZEMELER:

  • 2 avuç ev yapımı erişte (tabii ben yazdan ben hazırlamıştım)
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
  • 1 kutu ton balığı
  • Tuz karabiber 
  • Domates sosu (tabii ben yazdan ben hazırlamıştım)
  • 1 yemek kaşığı tuz
  • 1 yemek kaşığı sıvı yağ
  • Süslemek için maydanoz

     YAPILIŞI:

  Bir tencereye su koyup kaynatın. Kaynayan suya tuz ve sıvı yağı ilave edin. Erişteleri katıp nazikce karıştırın. Haşlanan erişteleri süzüp eritilmiş tereyağında hafif çevirin. Eğer domates sosunuz daha önceden benim gibi yazdan hazırlanmışsa hafif ısıtın. Bir servis tabağının ortasına küçük çorba kasesi koyun. Kenarlarına erişteleri yerleştirin. Kaseyi kaldırın önce domates sosu üstüne ton balıklarını yerleştirin. Hafifce karabiber serpiştirin ve maydanoz yapraklarıyla renklendirin. 
               Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder