19 Mart 2016 Cumartesi

Acı kaybım ANNEM 😢😢😢😢

Sevgi DÖNMEZ


   Sevgili takipçilerim. Aranızda bunca zamandır neden ortalarda olmadığımı bilmeyenler için bir açıklama yapmak istedim. Canım annemi, her şeyden önce benim varoluş sebebimi kaybettim. 2 ay olmak üzere. Ancak bu acıyı yaşayan bunun ne demek olduğunu bilebilir. Anne bir insanın her zaman ihtiyaç duyduğu ve hiç gitmeyeceğini sandığımız bir güç. Ben onu kaybedince onun benim üstümde nasıl bir kuvvet , nasıl bir güven, nasıl bir şımarabilme yetisi olduğunu anladım.  O gidince yüreğim söküldü, dilim tutuldu sandım. O benim ağlamamı hiç istemezdi. Azıcık başım ağrısa" kuzum kurbanın olurum der "saçlarımı okşardı.Ama gözyaşlarıma hakim olamıyorum. Her gün onu daha çok özlüyor ve daha çok ağlıyorum. Şimdi saçlarım öksüz kaldı , ben öksüz kaldım.
   İşte bu nedenle bunca zamandır sizlerle bir şeyler yazıp paylaşamıyorum. Üstüne bir de ülkemizin içinde bulunduğu bu durumu ekleyince kelimenin tam anlamıyla elim yazmaya gitmiyor. Lütfen beni mazur görün...
   Rabbim yavrularımızın acısını göstermesin. Hiç bir anneyi evlat acısıyla sınamasın.
   Sevgi ve hoş gorüyle kalın....


Serpil BIYIKOĞLU
Serpilden Lezzetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder